Ana SayfaGündemGiresun’da Parklar ve Caddeler Renkleniyor

Giresun’da Parklar ve Caddeler Renkleniyor

Giresun Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde yürüttüğü çiçek dikimi ve yeşil alan düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

ayaronline
Gündem
Giresun’da Parklar ve Caddeler Renkleniyor

Şehrin farklı noktalarında çalışma gerçekleştiren ekipler, parklar, refüjler, kavşaklar ve vatandaşların yoğun olarak kullandığı alanları mevsimlik çiçeklerle renklendirirken, yeşil alanlarda da bakım ve düzenleme faaliyetleri yapıyor. Çalışmalar kapsamında çim alanların bakımı, budama işlemleri ve peyzaj düzenlemeleri de gerçekleştiriliyor.
Yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte çalışmalarını yoğunlaştıran ekiplerin toprakla buluşturduğu rengârenk çiçekler şehir görselliğine katkı sağlarken, düzenlenen yeşil alanlar vatandaşlardan da beğeni topluyor. Park ve Bahçeler Müdürlüğü yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, şehir genelindeki park, bahçe ve yeşil alanların korunması ve geliştirilmesi için çalışmaların planlı şekilde sürdürüldüğü belirtilerek, vatandaşların daha temiz, düzenli ve yeşil bir çevrede yaşamalarını sağlamak amacıyla çalışmaların devam edeceği ifade edildi. Yetkililer, şehrin dört bir yanında gerçekleştirilen peyzaj ve çevre düzenleme faaliyetleriyle Giresun’un doğal güzelliğine katkı sunmayı hedeflediklerini kaydetti.

YORUMLARYorum Yok

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIN

E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır. Gerekli alanlar işaretlenmiştir.