Ana SayfaGündemGiresunlu genç veterinerin ani ölümü iki kenti yasa boğdu 

Giresunlu genç veterinerin ani ölümü iki kenti yasa boğdu 

Giresunlu genç veterinerin ani ölümü sevenlerini yasa boğdu

ayaronline
Gündem
Giresunlu genç veterinerin ani ölümü iki kenti yasa boğdu 

Ankara’da klinisyen veteriner hekimlik yapan Giresun Keşap ilçesinden Abdülsamet Kaya geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti. Kaya’nın ani ölümü sevenlerini ve meslektaşlarını yasa boğdu.
Ankara’nın Sincan ilçesinde uzun süredir kendi kliniğinde veterinerlik yapan Kaya, dün aniden fenalaştı. İhbarla olay yerine gelen sağlık ekiplerinin yaptıkları ilk müdahalenin ardından Kaya, hastaneye kaldırıldı. Kaya, burada yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.
36 yaşında vefat eden Kaya için, sevenleri, meslektaşları ve yakınları gözyaşı döktü.
İlçede herkes tarafından sevilen bir hekim olan Kaya’nın vefatının ardından, başta Türk Veteriner Hekimleri Birliği Vakfı, Ankara Veteriner Hekimleri Odası, Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mezunları Derneği olmak üzere çok sayıda başsağlığı mesajı yayınlandı.
Klinisyen veteriner hekim Kaya’nın cenazesi bugün Keşap’ın Karadere köyü caminde ikindi vakti kılınacak cenaze namazı sonrası aile mezarlığında toprağa verilecek.

YORUMLARYorum Yok

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIN

E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır. Gerekli alanlar işaretlenmiştir.