Ana SayfaGündemGiresun’un kültürel mirası yeniden hayat buluyor

Giresun’un kültürel mirası yeniden hayat buluyor

Giresun’un tarihi dokusunu yansıtan önemli yapılardan Necatibey Konağı, Giresun İl Özel İdaresi tarafından yeniden ihya ediliyor.

ayaronline
Gündem
Giresun’un kültürel mirası yeniden hayat buluyor

Zeytinlik Mahallesi’nde yer alan ve 20. yüzyıl başlarında inşa edilen tarihi konak, çevresindeki tarihi yapılarla birlikte şehrin kültürel kimliğinde özel bir yere sahip. Giresun İl Özel İdaresi tarafından yürütülen restorasyon çalışmaları, KDV dahil 20 milyon liralık bütçeyle tamamlanma aşamasına geldi.
Aslına uygun şekilde restore edilen Necatibey Konağı, Giresun’un şehir hafızasına yeniden kazandırılırken, geçmiş ile gelecek arasında güçlü bir bağ kuracak.

YORUMLARYorum Yok

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIN

E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır. Gerekli alanlar işaretlenmiştir.