Dereli ilçesine kazandırılması planlanan Gençlik Merkezi için saha çalışmaları hız kazandı.
Giresun Gençlik ve Spor İl Müdürü Muzaffer Ergün ve Dereli Belediye Başkanı K. Zeki Şenlikoğlu, merkezin yapılacağı alanda incelemelerde bulundu.
Ziyarette, merkezin teknik detayları ile gençlerin sportif ve kültürel gelişimine sunacağı katkılar üzerine istişare yapıldı.
Belediye Başkanı Şenlikoğlu, projenin ilçedeki gençler için önemli bir sosyal yaşam alanı olacağını vurgularken; İl Müdürü Ergün, modern bir tesis inşa etmek için çalışmaların titizlikle sürdüğünü belirtti.
Yeni merkezin, ilçedeki sosyal ve kültürel faaliyetlerin merkezi olması hedefleniyor.
Dereli Gençlik Merkezi İçin İlk Adımlar Atıldı
Dereli ilçesine kazandırılması planlanan Gençlik Merkezi için saha çalışmaları hız kazandı. Giresun Gençlik ve Spor İl Müdürü Muzaffer Ergün ve Dereli Belediye Başkanı K. Zeki Şenlikoğlu, merkezin yapılacağı alanda incelemelerde bulundu. Ziyarette, merkezin...

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUMLARYorum Yok








