Ana SayfaGündemGiresun’da Vali Koç’a Gençlik Haftası Ziyareti

Giresun’da Vali Koç’a Gençlik Haftası Ziyareti

Giresun Valisi Mustafa Koç, Gençlik Haftası dolayısıyla Gençlik ve Spor İl Müdürü Muzaffer Ergün ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti.

ayaronline
Gündem
Giresun’da Vali Koç’a Gençlik Haftası Ziyareti
Reklam Alanı

Ziyarette, Giresun’da gençlere yönelik yürütülen projeler ve Gençlik Haftası kapsamında düzenlenecek etkinlikler değerlendirildi.
Gençlerin geleceğin teminatı olduğunu vurgulayan Vali Koç, Gençlik Haftası’nın önemine dikkat çekerek heyetin ve tüm gençlerin haftasını kutladı.
Vali Mustafa Koç, gençliğe yönelik çalışmaların önem taşıdığını belirterek, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü heyetine çalışmalarında başarılar diledi.

YORUMLARYorum Yok

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIN

E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır. Gerekli alanlar işaretlenmiştir.