Ana SayfaGündemBaşkan Sıbıç’tan 19 Mayıs Mesajı

Başkan Sıbıç’tan 19 Mayıs Mesajı

Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.

ayaronline
Gündem
Başkan Sıbıç’tan 19 Mayıs Mesajı

Başkan Sıbıç mesajında, 19 Mayıs 1919’un Türk milletinin bağımsızlık ve özgürlük mücadelesinin dönüm noktalarından biri olduğunu belirterek, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’da yaktığı bağımsızlık meşalesinin milletin azim ve kararlılığıyla büyük zafere ulaştığını ifade etti.
19 Mayıs’ın gençliğe duyulan güvenin en önemli göstergesi olduğunu vurgulayan Sıbıç, Atatürk’ün Cumhuriyeti gençlere emanet ettiğini hatırlatarak, Türk gençliğinin ülkenin geleceğinde önemli bir role sahip olduğunu kaydetti.
Başkan Sıbıç mesajında ayrıca, gençlerin çağdaş, özgür düşünceli ve vatan sevgisiyle yetişmesinin büyük önem taşıdığını ifade ederek, milli mücadelenin ruhunun gelecek nesillere aktarılması gerektiğini söyledi.
Mesajının sonunda başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere İstiklal Mücadelesi’nin tüm kahramanlarını rahmet ve minnetle anan Sıbıç, milletin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutladı.

YORUMLARYorum Yok