Dereli’ye bağlı Yavuzkemal Belde Belediye Başkanı Adem Önal ile bir araya geldi.
Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette, bölgede devam eden yatırımlar, belediyecilik hizmetleri ve kurumlar arası iş birliği konuları ele alındı. İki başkan, vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunabilmek adına yapılabilecek ortak çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulundu.
Ziyaret kapsamında Yavuzkemal’e kazandırılan sosyal tesisi de yeniden gezen Başkan Sıbıç, “Yavuzkemal Belediye Başkanımız Adem Önal’ı ziyaret ettik. Beldemizde ve ilçemizde devam eden çalışmalar ile belediyelerimiz arasındaki iş birliği konularında fikir alışverişinde bulunduk. Ziyaretimiz kapsamında ilçeye kazandırılan sosyal tesisi de yeniden ziyaret ederek vatandaşlarımızla sohbet ettik. Misafirperverliği için Başkanımıza teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.
Başkan Önal’da ziyareti nedeniyle Başkan Sıbıç’a teşekkür etti.
Başkan Sıbıç’tan Sürpriz ziyaret
Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, sürpriz bir ziyaret gerçekleştirerek…


Rekor kıran havalimanında uçuş planları bölge halkını mağdur ediyor
Akrabalar arasındaki alacak verecek tartışması cinayetle bitti!
Kontrolden çıkan minibüs şarampole yuvarlandı
Giresunlu sporcular kürsüden inmedi!
İkinci el araçta fiyat karmaşasına son!
Ordu’da Yaşlı Yaşam Merkezi ve Aile Danışma Merkezi açıldı
TEMİZLİK MALZEMESİ VE ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR




