“Denetim Artık Cebinizde” uygulamasıyla vatandaşlar, şüpheli gördükleri durumları anında fotoğraflayıp bildirebilecek. Yapılan ihbarlar üzerine gıda denetim ekipleri gerekli incelemeleri gerçekleştirecek.
Uygulama sayesinde vatandaşlar yalnızca şikâyet bildirmekle kalmayacak, aynı zamanda taklit-tağşiş sorgulamasıyaparak tükettikleri ürünler hakkında bilgi alabilecek. Böylece tüketiciler, ne yediklerini daha hızlı ve güvenilir şekilde öğrenebilecek.
Her Vatandaş Bir Denetçi Olacak
Yeni sistemle birlikte gıda güvenliği konusunda toplumun tamamının sürece dahil edilmesi hedefleniyor. Şüpheli durumların “çek-gönder” yöntemiyle bildirilmesi, denetim mekanizmasının daha hızlı işlemesine katkı sağlayacak.
İşletme Karnesiyle Bilinçli Tercih
Uygulamada yer alacak işletme karnesi bölümüyle vatandaşlar, işletmeler hakkında bilgi sahibi olabilecek. Böylece sağlık durumuna, beslenme tercihine veya diyetine uygun ürün ve işletmeleri daha bilinçli şekilde seçebilecek.
Güvenilir gıda tüketiminin yaygınlaştırılması amacıyla hayata geçirilen uygulama, tüketicinin doğru bilgiye ulaşmasını kolaylaştırırken, gıda sektöründe şeffaflık ve denetim bilincini artırmayı amaçlıyor.
Denetim Artık Vatandaşın Cebinde
Gıda güvenilirliği konusunda vatandaşların daha aktif rol almasını sağlayacak yeni uygulamayla birlikte denetim süreci artık cep telefonlarına taşınıyor.


Rekor kıran havalimanında uçuş planları bölge halkını mağdur ediyor
Akrabalar arasındaki alacak verecek tartışması cinayetle bitti!
Kontrolden çıkan minibüs şarampole yuvarlandı
Giresunlu sporcular kürsüden inmedi!
İkinci el araçta fiyat karmaşasına son!
Ordu’da Yaşlı Yaşam Merkezi ve Aile Danışma Merkezi açıldı
TEMİZLİK MALZEMESİ VE ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR




