Giresun Belediyesi, kentin önemli turistik noktalarından biri olan Giresun Kalesi’nde ilaçlama çalışması gerçekleştirdi.
Belediye Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalarda, yaklaşan Uluslararası Aksu Festivali etkinlikleri öncesinde ve kaleyi ziyaret eden vatandaşların daha rahat ve huzurlu vakit geçirebilmesi amacıyla sivrisinek ve diğer zararlılara karşı ilaçlama yapıldı.
Giresun’un en önemli turistik ve tarihi alanlarından biri olan kalede, yaz sezonunun yaklaşması ve turizm hareketliliğinin artmasıyla birlikte bakım, temizlik ve düzenleme çalışmalarının da yoğunlaştırılacağı belirtildi.
Belediye yetkilileri, Giresun Kalesi’nin hem şehir halkı hem de yerli ve yabancı turistler için önemli bir ziyaret noktası olduğunu vurgulayarak, “Misafirlerimizin kaleden en güzel şekilde ayrılması için çalışmalarımızı titizlikle sürdürüyoruz” ifadelerini kullandı.
Giresun Kalesi’nde ilaçlama çalışması yapıldı
Giresun Belediyesi ekipleri, Uluslararası Aksu Festivali öncesinde ve ziyaretçilerin daha rahat vakit geçirebilmesi amacıyla Giresun Kalesi’nde sivrisinek ve zararlılara karşı ilaçlama çalışması gerçekleştirdi.


Rekor kıran havalimanında uçuş planları bölge halkını mağdur ediyor
Akrabalar arasındaki alacak verecek tartışması cinayetle bitti!
Kontrolden çıkan minibüs şarampole yuvarlandı
Giresunlu sporcular kürsüden inmedi!
İkinci el araçta fiyat karmaşasına son!
Ordu’da Yaşlı Yaşam Merkezi ve Aile Danışma Merkezi açıldı
TEMİZLİK MALZEMESİ VE ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR




