Ana SayfaGündemMYO’nun 50. Yılına Fidan Dikimli Kutlama

MYO’nun 50. Yılına Fidan Dikimli Kutlama

Giresun Meslek Yüksekokulu'nun kuruluşunun 50. yıldönümü münasebetiyle bahçesine hatıra fidanları dikildi.

ayaronline
Gündem
MYO’nun 50. Yılına Fidan Dikimli Kutlama

01 Mart 1976 yılında kurulan Giresun Meslek Yüksekokulu bu özelliği itibariyle ilimizdeki en eski yükseköğretim kurumu olma özelliği taşıyor.
İlk kuruluşunu Çınarlar Mahallesindeki  Öğretmenevi binasında gerçekleştiren Meslek Yüksekokulu 1981 yılında Millî Eğitim Bakanlığı’ndan ayrılarak Karadeniz Teknik Üniversitesi’ne bağlanmış ve aynı yıl Debboy mevkiinde bulunan şimdiki hizmet binasına taşınmıştı.
Aradan geçen 50 yıl içinde Giresun Meslek Yüksekokulu’ndan 40 bine yakın öğrenci  mezun oldu.
Kuruluş yıldönümü anısına düzenlenen fidan dikme etkinliğine öğrencilerle  birlikte Yüksekokul Müdürü  Prof. Dr. Çiğdem Şahin Çakır da bir fidan dikerek iştirak etti.

YORUMLARYorum Yok

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIN

E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır. Gerekli alanlar işaretlenmiştir.